نصف جهان میزبان نشست تخصصی "مدینه ملک مهدوی و شهر اسلامی"

خبرگزاری شبستان: مدیر روابط عمومی و آموزش فرهنگسرای رسانه، از میزبانی نصف جهان برای نشست تخصصی "مدینه ملک مهدوی و شهر اسلامی" خبر داد.

فاطمه شفیعی، مدیر روابط عمومی و آموزش فرهنگسرای رسانه، به خبرنگار شبستان در اصفهان گفت: در راستای ارتقای سطح دانش و آگاهی مسئولان و مردم با مولفه ها و شاخص های شهر اسلامی، نشست تخصصی "مدینه، ملک مهدوی و شهر اسلامی" پنجشنبه هفته جاری "8 اسفند" در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

 

وی اذعان کرد: شهر اسلامی برخاسته از یک ضرورت و نیاز استراتژیک است و ساختن شهرها، نحوه اداره آن و تعامل انسان ها با یکدیگر در منظر اسلام یک مجموعه واحد، پویا، هماهنگ و معناداری است که غایت آن رشد و تعالی انسان است.

 

شفیعی، تصریح کرد: با برگزاری این همایش ها سعی می کنیم تا الگو و برنامه ای صحیح و جامع به مسئولان و مردم ارائه دهیم و به آنها نشان دهیم که شهر اسلامی دارای مولفه های مشخصی است.

 

وی با اشاره به اینکه اصفهان دارای ظرفیت ها و پتانسیل هایی است که می تواند آن را به پایلوت تحقق شهر اسلامی تبدیل کند، ادامه داد: نشست تخصصی "مدینه ملک مهدوی و شهر اسلامی" با حضور محمدهادی همایون، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این نشست دهمین نشست از سلسله نشست‌ های دبیرخانه شهر اسلامی است، افزود: نهمین نشست تخصصی شهر اسلامی در اصفهان با حضور پروفسور سید محسن حبیبی، استاد دانشگاه سوربن فرانسه آذر ماه سال جاری در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد.

 

گفتنی است، دهمین نشست از سلسله نشست‌ های دبیرخانه شهر اسلامی به همت فرهنگسرای رسانه و دبیرخانه شهر اسلامی برگزار می شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 346173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha