آغاز ثبت‌نام کاروان‌های راهیان نور بسیج مساجد و محلات در آستارا

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه آستارا از آغاز ثبت نام کاروان‌های راهیان ‌نور بسیج مساجد، محلات و اقشار در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ پاسدار محمدعلی علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همچون سال‌های قبل کاروان‌های راهیان نور بسیج مساجد، محلات و اقشار در این شهرستان در دو بخش خواهران و برادران ثبت نام و به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.


وی با اشاره به اینکه کاروان راهیان نور نیمه دوم اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شود، افزود: بازدید از مناطق عملیاتی اروند کنار، دهلاویه، شلمچه، هویزه، خرمشهر، اهواز و یادمان‌های شهدا در این اردو تدارک دیده شده است.


فرمانده سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: خاطره گویی از دوران دفاع مقدس، خاطرات رزمندگان، شرکت در برنامه‌های فرهنگی و مراسم پرفیض ادعیه از برنامه‌های این سفر پربرکت و معنوی است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه ثبت نام از چند روز قبل و برای عموم مردم به صورت آزاد آغاز شده است، ادامه داد: علاقه مندان برای حضور در معراج شهدای اسلام جهت ثبت نام می‌توانند تا 18 اسفند به حوزه‎ها و پایگاه‎های مقاومت و محلات و اقشار شهرستان آستارا مراجعه کنند.

 

سرهنگ علیزاده، هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی را آشنا کردن نوجوانان و جوانان و اقشار مردم با افتخارات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی در امتداد خط سرخ شهدا صورت می‌گیرد.
 

 پایان پیام/

کد خبر 346009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha