اقتدار نیروهای مسلح ایران گزینه های آمریکا را بی اثر کرده است

مسئول کمیته نیروهای مسلح دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، اعلام کرد: اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی گزینه های روی میز آمریکا را بی اثر کرده است.

سرهنگ رسول جلائی، مسئول کمیته نیروهای مسلح دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: نیروهای مسلح یکی از ارکان اصلی اقتدار و امنیت هر کشور هستند.


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، نیروهای مسلح در کشورهای استکباری را در خدمت ستمگران خواند و اظهار کرد: استکبار از نیروهای مسلح برای مقابله با مردم استفاده می‌کند.


وی با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی در تولید نیروهای مسلح مومن و خدمتگذار به مردم، اذعان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پیروزی انقلاب اسلامیبه معنای واقعی پیام انقلاب را درک کردند.


جلائی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابله با جریان‌های ضد انقلاب، دفاع مقدس، دوران سازندگی و بحران‌ها به صورت مستمر در صحنه حضور دارند، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ابزاری برای دفاع از منافع کشور هستند.


وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نیرویی مومن و مقتدر تبدیل شدندو اکنون مردم را در کنار نیروهای مسلح و نیروهای مسلح را در کنار مردم داریم.


مسئول کمیته نیروهای مسلح دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تاکید کرد: یکی از دلایلی که دشمنان علی رغم اینکه هر روز حاکمان قلدر و مستکبر غربی صحبت از همه گزینه ها و گزینه نظامی می کنند، جرات تعرض به کشور را نمی دهند، نیروهای مسلح مومن و مقتدر کشور است.


وی کارآیی، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح باعث شده آمریکایی ها گزینه هایشان روزی میز باقی بماند و خودشان جرات تعرض به خاک و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی را ندهند.

 

جلائی با تاکید بر اینکه دشمن جرات تعرض به نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد، اظهار کرد: نیروهای مسلح مایه آرامش و امنیت مردم در کشور هستند.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: نیروهای مسلح 150 ویژه ‌برنامه برای دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان تدارک دیده‌اند.


پایان پیام/

کد خبر 341792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha