انقلاب ایران به کل جهان صادر شد/ دشمن در انزوا قرار گرفته است

خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: امروز با گذشت 35 سال از پیروزی ملت شریف ایران شاهد خدامحوری و ارزش و اخلاق در دورترین نقاط عالم هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام علی خیرخواه، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، ظهر امروز (20 بهمن) در مراسم جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حج و زیارت استان با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم توصیه می فرماید که یوم الله را گرامی بدارید، گفت: همه ایام، هفته ها و همه ماه ها و سال ها متعلق به خداوند است اما بعضی از ایام اتفاقاتی در آن رخ می دهد که آن ایام را نسبت به دیگر روزها و ماه ها برجسته می کند که این ایام در واقع ایام سرنوشت ساز است.


وی با بیان اینکه دشمنان از قبل از انقلاب اسلامی در ایران و کل جهان به دنبال حذف نام دین، خداوند و مذهب بودند، افزود: در چنین شرایطی یک احیاگر و مصلح و مرجع دینی قیام کرد و با سردادن شعار نه شرقی و نه غربی، شعار خدامحوری را سر داد و یک معجزه الهی را ایجاد کرد.


حجت الاسلام خیرخواه تصریح کرد: امروز با گذشت 35 سال از پیروزی ملت شریف ایران شاهد خدامحوری و ارزش و اخلاق در دورترین نقاط عالم هستیم.


وی با اشاره به اینکه از بدو پیروزی انقلاب دشمن سعی می کرد با ایجاد جنگ نظامی و اقتصادی ملت را به زانو درآورد، ادامه داد: دشمن با این اقدام خود می خواست ایران را در انزوا قرار دهد ولی خودش در انزوا قرار گرفته است.


رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: ملت ایران با این اقدام خود ابهت استکبار را در جهان شکست و امروز آمریکا و عیادی اش در دنیا ذره ای ابهت ندارند.


وی گفت: امروز نام امام و انقلاب در همه عالم شناخته شده است و طبق گزارشات و پیش بینی سیاستمداران غربی، اسلام رو به افزایش است.


حجت الاسلام خیرخواه با اشاره به برنامه ریزی درازمدت دشمنان برای عوض کردن شرایط ایران، اظهارداشت: دشمن به دنبال این است که جلوی این رشد و فرهنگ را بگیرد.


وی افزود: انقلاب ما یک آفات و آسیب های بیرونی و درونی دارد و دشمن با وجود این آسیب ها در حال برنامه ریزی است.


حجت الاسلام خیرخواه ادامه داد: امروز در استان گلستان شاهد همزیستی مسالمت آمیز و وحدت مثال زدنی برای جهان اسلام هستیم.


وی با اشاره به جنایات رخ داده شده در سوریه، با بیان اینکه این جنایات در قرون وسطی هم انجام نشده است، گفت: این جنایات به دلیل بد جلوه دادن اسلام در جهان است.


رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خطاب به مدیران دفاتر زیارتی حج تاکید کرد: امروز باید بیدار باشیم و کاروان ها را بیدار کنید و مردم را نسبت به اقدامات دشمنان آگاه کنید.
 

پایان پیام/


 

 

کد خبر 341744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha