بیش از دو میلیون نفر در کشور سبد کالا دریافت کرده اند

خبرگزاری شبستان: معاون امور تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت: تا کنون بیش از دو میلیون نفر سهمیه سبد کالای دولت را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، علی حسینی نیا، معاون امور تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی، ظهر امروز (20 بهمن)، در جمع تلاش گران عرصه کار و تولید استان گفت: در حال حاضر 196 هزار تعاونی در کشور به ثبت رسیده که 70 درصدشان فعالیت اقتصادی دارند.


وی یکی از برنامه های وزارت تعاون را تشکیل تعاونی های بزرگ عنوان کرد و افزود: این تعاونی ها سهامی عام هستند که شامل تعاونی های توسعه و عمران شهری و فراگیر ملی می شوند.


وی اضافه کرد: برای راه اندازی تعاونی هایی مربوط به شناورها و ملوانی در استان بوشهر اعتبارات خوبی درنظر گرفته شده است.


حسینی نیا همچنین با اشاره به اینکه 80 درصد سبد کالا از طریق تعاونی ها عرضه می شود گفت: کمبودی از نظر توزیع کالا وجود ندارد بطوریکه 15 درصد و تاکنون بیش از دو میلیون نفر سهمیه خود را دریافت کرده اند.


دکتر مصطفی سالاری، استاندار بوشهر هم با اشاره به نقش جامعه کارگری در پیروزی و پاسداشت انقلاب اسلامی گفت: سرمایه خلاقیت ابتکار و نیروی بازوی کارگران چرخ های اقتصاد را به حرکت در می آورد.


وی افزود: کارگران باید خود را به دانش روز مجهز کنند تا موجب بهره وری واحد تولیدشان شود و روحیه خودباوری، ولایت مداری و استعمار ستیزی از مؤلفه های موفقیت است که ما در 35 سال گذشته آن را تجربه کرده ایم.

 

پایان پیام/

کد خبر 341728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha