مراکز و باجه های سبد کالا در گیلان دو برابر می شود

خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان گفت: از روز دوشنبه در همه شهرستان‌ها، مراکز و باجه‌های سبد کالا به دو برابر افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان صبح امروز(20 بهمن)با حضور در فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در بازدید از روند توزیع سبدکالای حمایتی در استاندر جمع خبرنگاران هدف از این بازدید را به منظور تسریع و رفع بعضی از اشکالات توزیع سبدکالای خانوار عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر این نواقص حل شود و از سازمان صنعت معدن و تجارت می‌خواهم با همکاری صدا و سیما و رسانه‌ها نسبت به نحوه توزیع سبد کالا و نگرانی نداشتن مردم بیشتر اطلاع رسانی کنند.


وی با بیان اینکه مشکلات توزیع سبد کالا مرتفع می‌شود، افزود: توزیع سبدکالای خانوار تا زمانی که مردم همه کالاهای خود را دریافت نکرده‌اند ادامه خواهد یافت.


استاندار با اشاره به افزایش ساعت توزیع برای تسهیل دریافت کالاها تصریح کرد: ساعات توزیع کالا در همه مراکز از 7/30 صبح تا 19/30عصر خواهد بود.


وی از سازمان صنعت و معدن و تجارت خواست تعداد فروشگاه‌های منتخب را افزایش دهد و گفت: از روز دوشنبه در همه شهرستان‌ها، مراکز و باجه‌های سبد کالا به دو برابر افزایش خواهد یافت.


نجفی با بیان اینکه مردم از بابت دریافت کالای حمایتی نگرانی نداشته باشند، تأکید کرد: سبد کالای خانوار تأمین شده و به همه خانوارهای واجد شرایط تحویل خواهد شد و تازمان دریافت این سبد توسط همه خانوارها توزیع کالا ادامه خواهد یافت.


وی به شهروندان توصیه کرد: برای دریافت سبد کالا عجله نکرده و توزیع کالا تا زمان دریافت توسط همه شهروندان واجد شرایط گیلانی ادامه خواهد یافت حتی اگر تا اوایل سال آینده ادامه یابد.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 341712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha