بهره برداری از 42 طرح عمرانی در ایوان

خبرگزاری شبستان: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 42 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی در شهرستان ایوان به بهره برداری رسیده است.

مجید بگلریان، فرماندار شهرستان ایوان، صبح امروز(20 بهمن) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: این طرح ها با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان و با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.


وی، افزود: این طرح ها، در زمینه های کشاورزی، صنعت و معدن، فناوری اطلاعات و شبکه دیجیتال، روشنایی معابر و گازرسانی با اعتباری بیش از 125 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.ه است.


فرماندار شهرستان ایوان، تصریح کرد: در بخش توسعه کشاورزی در زمینه های مرغداری، پرواربندی، باغات و دام و طیور امسال 98 طرح با اعتبار 150 میلیون ریالی به متقاضیان واگذار شده که در ایام دهه فجر سال جاری شاهد بهره برداری از تعدادی از آنها بودیم.


بگلریان، یادآور شد: بهره‌برداری از فرستنده دیجیتال شهر ایوان 7 واحد مرغداری، 4 واحد گاوداری و تامین روشنایی معابر روستای کپنه کران و کلنگ‌زنی گاز دو روستای چهارمله و با سکله از دیگر طرح هایی افتتاحی در دهه فجر سال جاری است.


وی، اظهار کرد: این طرح ها با حضور مهندس پولادی معاون عمرانی استانداری، دکتر عسکری معاون برنامه ریزی استاندار، بخشداران و سایر مسئولان شهرستان به بهره برداری رسیده است.


بگلریان، در پایان خاطرنشان کرد: با حضور مسئولان استانی از مسکن مهر، سد کنگیر و تونل قلاجه بازدید به عمل آمد و بازدیدکنندگان از نزدیک در روند کار و مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.


پایان پیام/
 

کد خبر 341710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha