افزایش 30درصدی تعداد هتل های خراسان رضوی/ 200هتل درمشهددر دست ساخت است

خبرگزاری شبستان: رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی از افزایش 30 درصدی تعداد هتل های خراسان رضوی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محمد قانعی، رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی، ظهر امروز(20 اسفند) در جمع خبرنگاران اشاره ای به افزایش 20 درصدی قیمت هتل های سراسر کشور از آغاز سال جاری میلادی داشت و اظهار کرد: برای تعطیلات عید نوروز جاری افزایش قیمت برای هتل ها نخواهیم داشت.


وی اشاره ای به قیمت اغذیه و اشربه در هتل ها در تعطیلات عید نوروز داشت و افزود: در حال حاضر کمیته ای در حال بررسی وضعیت نرخ مواد غذایی است و نرخ آن براساس تورم تا پایان بهمن جاری اعلام خواهد شد.


قانعی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح استان 30 درصد افزایش هتل داشته ایم، گفت: این در حالی است که از ابتدای سال جاری 146 هتل به آمار هتل های سطح مشهد اضافه شده است.


وی با تاکید بر اینکه در شرایط پیک مسافر در مشهد امکان اسکان 76 هزار نفر را در هتل های و اماکن اقامتی مجاز داریم، بیان کرد: 52 درصد تخت های اقامتی کشور در مشهد قرار دارد.


رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر 200 هتل در مشهد در حال ساخت است.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 درصد سفرها به مشهد به صورت گروهی و سازماندهی شده انجام می شود، گفت: با اطلاع رسانی می توان سفرهای گروهی را افزایش داد چرا که سفرهای گروهی برای مسافران علاوه بر داشتن مشکلات کمتر باعث در برداشتن هزینه های کمتر نیز می شود.


قانعی با بیان اینکه طبق سنوات گذشته بازدید فنی از هتل ها توسط اتحادیه به منظور بررسی و رفع نواقص و مشکلات هتل ها پیش از ایام نوروز صورت می گیرد، ابراز داشت: علاوه بر این بازدیدها که در سه مرحله پیش از شروع تعطیلات نوروز صورت می گیرد بازدیدهایی نیز به صورت سرزده و مقطعی در ایام تعطیلات خواهیم داشت.


وی با اشاره به اینکه مسافران می توانند شکایات خود را با شماره تلفن 2213334 در اختیار همکاران ما قرار دهند، ادامه داد: سال گذشته ماموران بازرسی در مدت 15 دقیقه بعد از تماس زائران در محل حضور پیدا کرده و نسبت به شکایات آن ها رسیدگی های لازم را انجام می دادند.


رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی تاکید کرد: رسیدگی به شکایات زائران با همکاری بازرسان اتحادیه هتلداران، ماموران نیروی انتظامی، ماموران اداره بهداشت و ماموران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت می پذیرد.


وی اذعان داشت: اگر روند ورود و خروج توریست در کشور فراهم شود مشهد امکانات خوبی برای پذیرایی از توریست ها به خصوص توریست های کشورهای همسایه را دارد.


پایان پیام/

کد خبر 341701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha