تنگ نظری های حوزه فرهنگ باید کنار گذاشته شود

خبرگزاری شبستان: استاندار بوشهر گفت: گفت: در حوزه فرهنگ باید تنگ‌نظری‌ها کنار گذاشته شود و از فعالان فرهنگی به‌صورت ویژه حمایت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، دکترمصطفی سالاری، استاندار بوشهر، صبح امروز (20 بهمن)، در جمع مسئولان و نخبگان شهرستان دیّر گفت: توجه به نیازهای اساسی نخبگان و اتخاذ راهبردها و راهکارهای عملی برای استفاده از این توانایی ها و به فعل تبدیل کردن این استعدادها از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید با برنامه ریزی و تدوین دستورالعمل های مورد نیاز از ایده ها و طرح های نخبگان بهره برداری کرد.

 

وی افزود: با وجود پیشرفت های فراوان و نوآوری در علم و دانش در حال حاضر دیگر تولید علم و دانش مختص و منحصر به کشور و منطقه ای خاص نیست و همه ملل جهان با توجه به توان و امکانات خود در تولید علم سهیم هستند

 

سالاری با اشاره به پیشرفت 35 ساله انقلاب اسلامی بیان داشت: نخبگان باید در امور شهرستانشان فعال باشند و سرمایه‌گذاران را دعوت کنیم تا در توسعه شهرستان شریک شوند.

 

استاندار بوشهر با اشاره به قابلیت‌های شهرستان دیّر گفت: شهرستان دیّر در تمام حوزه‌ها قابلیت‌های فراوانی دارد ولی در بخش گردشگری باید بطور جدی کار برای رونق گردشگری این شهرستان انجام شود.


وی با اشاره به خواسته نمایندگان صیادی و کشاورزی افزود: بنا داریم هر صنفی را جداگانه دعوت کنیم و مشکلات‌شان را بشنویم و حتما پیگیر حل مشکلاتشان خواهیم بود.

 

نماینده عالی دولت در استان بوشهر بیان داشت: پروژه‌های ملی در حوزه صنایع در شهرستان دیّر باید توسط مردم حمایت شود و صنایع نیز باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 341655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha