بعد از دهه فجر ظریف به نمایندگان گزارش ارایه می دهد

خبرگزاری شبستان: نایب رییس اول مجلس در پاسخ به انتقاد یکی از نمایندگان گفت: بعد از دهه فجر حضور ظریف را در جلسه مجلس خواهیم داشت و به نمایندگان گزارش ارایه می دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، قاسم جعفری نماینده بجنورد در مجلس در تذکری شفاهی در ادامه جلسه علنی امروز صبح یکشنبه 20 بهمن گفت: وزیر امور خارجه گفته است تمام مطالبات مذاکرات ژنو را به رییس مجلس داده ایم و اگر وی صلاح بداند به نمایندگان می گوید.

وی اظهار کرد: این در حالی است که رهبر معظم انقلاب می گویند مردم باید در روند مذاکرات نظارت داشته باشند و ما انتظار داریم در ایام دهه فجر هیئت رییسه مشخص کنند که آیا رییس مجلس به عنوان شورای عالی امنیت ملی به عنوان عضو است یا نه یا رابطی است که باید توضیح دهد.

باهنر در پاسخ به این تذکر جعفری گفت: بعضی از این مسئولیتها به شخصیتهای حقیقی برمی گردد مثلاً وقتی رییس مجلس در جلسه نباشد نایب رییس مجلس بدون تفویض اختیارات تمامی اختیارات رییس را داراست.

وی اظهار کرد: اما ممکن است رییس مجلس در جایی به عنوان شورای عالی امنیت ملی عضو باشد که نمی تواند اگر خودش نخواهد در آن جلسه حضور پیدا نکند نایب رییس را به ان جلسه بفرستد زیرا وی در آن جلسه به عنوان عضو شرکت می کند.

وی تاکید کرد: قطعا بعد از دهه فجر حتما از اقای ظریف می خواهیم در جلسه مجلس حضور پیدا کند و به نمایندگان گزارش ارایه دهد.

پایان پیام/

 

کد خبر 341631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha