شورای شهر همدان تجمل گرا نیست

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر همدان در دوره چهارم به فکر حل مشکلات مردم هستند و شورا به سمت اشراف گرایی و تجمل گرایی نرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، رضا میرزایی، رئیس شورای اسلامی شهر همدان صبح امروز (20 بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد، گفت: تمام تلاش اعضای شورای شهر این است که بخش عمده مشکلات هموطنان عزیز را حل کنیم.

 

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد گرایش اعضای شورای به سمت تجمل گرایی افزود: تکریم ارباب رجوع، رفع مشکلات حاشیه شهر، تلاش در جهت جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برخی از اهداف شورا است و این خبر کذبی است که شورا شهر به سمت تجمل گرایی روی آورده است.

 

نمازگزاران همدانی با ایاب و ذهاب رایگان تردد می کنند

وی در ادامه به برخی دیگر از اقدامات شورا شهر اشاره کرد و گفت: قرار دادن ایاب و ذهاب رایگان برای نمازگزاران همدانی در روزهای جمعه اقدام بی نظیری است که در کشور سابقه ندارد.

 

وی در ادامه به جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در استان اشاره کرد و افزود: اگر ما سرمایه گذاری در استان تاریخی خودمان داشته باشیم به دنبال آن بسیاری از مشکلات مردم که ریشه در اقتصاد دارد برطرف می شود.

 

رضا غلامی خجسته، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان در ادامه این نشست در مورد فرهنگسراهای همدان گفت: 35 فرهنگسرا در استان مصوب کرده ایم که برخی از این فرهنگسراها افتتاح و برخی در دست افتتاح است.

 

وی با بیان اینکه فرهنگسرای قرآنی رضوان آماده بهره بردای است، افزود: 74 محله و ساخت 74 فرهنگسرا هدف ماست که تمام توان خود را به کار می بندیم در آینده به این هدف برسیم.

 

وی همچنین درباره تالار قرآن همدان گفت: تا کنون 8 میلیارد تومان به پروژه تالار قران همدان اختصاص یافته است.

 

 شایان ذکر است در این جلسه اعضای شورای شهر حضور داشتند و به سوالات مختلف خبرنگاران در موضوعات مختلف پاسخ دادند.

 

 

پایان پیام/یان پیام/

 

 

 

 

کد خبر 341614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha