نیروی هوایی پیشتاز بیعت با ولایت فقیه در بین نیروهای مسلح است

خبرگزاری شبستان: فرمانده پایگاه شکاری شهید خلبان حسینی بیرجند با اشاره به سالروز بیعت همافران ارتش با امام خمینی(ره) همزمان با 19 بهمن، گفت: نیروی هوایی ارتش پیشتاز بیعت با ولایت فقیه در بین نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ حمید مصطفوی، امروز(20 بهمن) در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با اشاره به 19 بهمن ماه سالروز بیعت همافران نیروهای ارتش با امام خمینی(ره) اظهارداشت: این رویداد بزرگ تاریخی کمر رژیم صهیونیستی را شکست و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را فراهم کرد.


وی با اشاره به رشادت های نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیان داشت: همافران ارتش جمهوری اسلامی با ایجاد امنیت از بدو حضور امام در فردوگاه و تجدید بیعت با ایشان و حضور پررنگ و دفاع از مرزهای هوایی کشور در هشت سال دفاع مقدس وظیفه خود را در برابر انقلاب و ارزش های اسلامی نشان دادند.


مصطفوی تصریح کرد: طی 35 سال گذشته نیز نیرو هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توان داخلی و نیروهای بومی و تولید دستاوردهای پیشرفته در این عرصه نقش خود را در دفاع از کشور ایفا می کنند.


وی پیوند نیروی هوایی با ولایت را پیوندی ناگسستنی دانست و افزود: نیروی هوایی پیش قراول نیروهای نظامی در بیعت با ولی فقیه زمان خود بوده است.


فرمانده پایگاه نیروی هوایی بیرجند یادآورشد: پایگاه با داشتن موقعیت استراتژیکی خاص و همجواری با کشورهای افغانستان و پاکستان، آمادگی لازم را در جهت دفاع کامل از خطوط مرزی شرق کشور را دارد.


پایان پیام/

کد خبر 341586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha