احیا هویت اسلامی و ایرانی در سایه انقلاب ایجاد شد

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هدیه الهی به ملت ایران بود، گفت: احیا هویت اسلامی و ایرانی در سایه انقلاب به وجود آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازسنندج، ایرج حسن زاده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان، امروز (20بهمن) در رونمایی تابلوی با مضمون 22 بهمن که در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی سنندج برگزارشد، گفت: امام خمینی (ره) با قیام و مبارزاتشان، انقلاب اسلامی که بزرگترین اعجاز قرن بود را آفریدند و این انقلاب امروز مایه افتخار جهان اسلام است.
 

وی افزود: انقلاب اسلامی هدیه الهی به ملت ایران بود که به لطف خداوند و حمایت های مردم این انقلاب همچنان استمرار می یابد.


حسن زاده اظهار داشت: ما امروز با نسلی مواجه هستیم که دقیقا بنا به مقتضیات سنی خود اصلا انقلاب و حتی جنگ را ندیده اند که ما باید در ایامی همچون دهه فجر دستاوردهای امام و انقلاب را برای آنها تبیین کنیم، تا برکات آن را درک کنند.


این مقام مسئول، 22 بهمن ماه را نقطه عطف تاریخ ملت ایران و سرآغاز ورود به دوران عزت و افتخار ملت ذکر کرد و افزود: خروج ملت از سیطره یک نظام استبدادی واحیا هویت اسلامی و ایرانی در سایه انقلاب به معنای واقعی یک جشن ملی است که باید همه اقشار مختلف در بزرگداشت آن تلاش کنند.


معاون سیاسی وامنیتی استانداری کردستان اذعان کرد: مردم ما همواره از انقلاب اسلامی و آرمان های آن دفاع کردند و با ریختن خون خود در پای ستون های آن نظام را در برابر تهیدات و ترفند های دشمنان بیمه کردند.


وی با بیان اینکه انقلاب مایه مباهات وافتخار است، افزود: کشور ما در سطح خاورمیانه در بین کشورهای دیگر از امنیت بیشتری برخوردار است واین امنیت در سایه پشتیبانی مردم بوجود آمده است.


حسن زاده در ادامه خاطراتی از دوران قبل از انقلاب را برای حاضرین بیان کرد.


وی خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی کردستان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با هوشیاری و بصیرت در تمامی صحنه ها انقلاب همواره حضوری پرشور و آگاهانه داشته اند و در 22بهمن سال جاری نیز حماسه ساز خواهند بود.


پایان پیام/

کد خبر 341583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha