بخش خواهران مرکز آموزش فنی و حرفه ای مریوان افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: بخش خواهران مرکز آموزش فنی و حرفه ای 22 گولان شهرستان مریوان در هشمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

سید جمیل احمدی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: بخش خواهران مرکز آموزش فنی و حرفه ای 22 گولان شهرستان مریوان با هدف ارائه مهارت های کاربردی به خواهران این شهرستان و تلاش در جهت ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای خوهران راه اندازی شده است.


وی با بیان اینکه این بخش با تجهیز و راه اندازی کارگاه های قلاب باف چرم و جیر و نقشه کشی برای خواهران افتتاح شد، ابراز امیدواری کرد با استقبال خواهران در آینده ای نزدیک شاهد گسترش و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی در شهرستان مریوان باشیم.


احمدی خاطر نشان کرد: بخش خواهران مرکز آموزش فنی و حرفه ای 22 گولان شهرستان مریوان با اعتباری بالغ بر150 میلیون ریال راه اندازی و افتتاح شد.


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از افتتاح کارگاه تراش و فرز در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید حبیبی شهرستان بیجار خبر داد و افزود: این کارگاه در زمینی به مساحت 240 متر مربع با اعتبار بالغ بر 150 میلیون تومان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.


وی اظهار داشت: ظرفیت آموزشی این کارگاه بیش از 50 نفر در سال است که امیدواریم با تجهیز این کارگاه شاهد رشد مشاغل مرتبط با صنعت تراش و فرز در سطح شهرستان بیجار باشیم.


پایان پیام/

کد خبر 341567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha