شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بر وفاق بین امت و ولایت می افزاید

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان نکا با بیان اینکه دشمنان اسلام از اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی در ترس و هراس اند، افزود: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بر اقتدار و وفاق بین امت و ولایت فقیه می افزاید.

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، امام جمعه نکا امروز(20بهمن) در گفتگو با خبرنگار شبستان خاطر نشان ساخت: اتحاد و همدلی و حفظ اقتدار و حیثیت همه جانبه نظام ارکان مهم و اساسی حفظ و پایبندی انقلاب است.


وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از اقتدار و و عزتمندی ایران اسلامی در ترس و هراس اند، عنوان کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بر اقتدار و وفاق بین امت و ولایت فقیه می افزاید و همچنین مشت محکمی بر دهان یاوه گویان علیه نظام و انقلاب است.


این مقام مسئول بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید و خاطر نشان کرد: با این حرکت عظیم و ارشمند موجب می شود تا دشمنان به کلی ناامید شوند و باید به خاطر داشت که این راهپیمایی باید بهتر و باشکوه تر از سال های گذشته صورت گیرد.


حجت الاسلام لائینی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در تمامی زمینه ها نسبت به کشورهای همسایه و رقیب خود در طراز اول قرار دارد، اظهار کرد: این اقتدار که زمینه های پزشکی، اقتصادی، انر‍ژی هسته ای و غیره است تنها به دلیل همدلی و بین مردم و ولایت فقیه است.


امام جمعه شهرستان نکا گفت: حضور در راهپیمایی به حفظ آرمان های انقلاب و حیثیت نظام افزوده و موجب سعادتمندی بیش از پیش می شود.


وی با بیان اینکه بیداری مردم و بصیرت افزایی تنها عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در کشور بود اظهار کرد: نباید مساجد را فراموش کرد و همواره بایستی در راستای پیشبرد اهداف مساجد را به عنوان پایگاه های تصمیم گیری قرار داد.


حجت الاسلام لائینی خاطر نشان کرد: پیشرفت های ایران در حوزه های علم، فناوری، هسته ای، پزشکی، کشاورزی و غیره ستودنی است و ایران تا چند سال آینده در جایگاه منطقه قرار خواهد گرفت.


این مسئول با بیان اینکه ایران اسلامی تمامی مشکلات را پشت سر می گذارد و با اتکا به نیروهای جوان و خلاق به قله های افتخار می رسد، اذعان کرد: مردم مسلمان و خدا دوست باید به یاد داشته باشند که باید در این دوره حساس از زمان همواره پشت هم بایستند و متحد و یاور باشند و با عنایت به فرامین پدرانه رهبری موانع را یکی پس از دیگری حل و رفع کنند.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 341551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha