قدردانی هنرمندان پیشکسوت از مسوولان وزارت ارشاد

خبرگزاری شبستان: جمعی از هنرمندان پیشکسوت از مساعدتهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع دراختصاص باغ زیبا به باشگاه اصحاب فرهنگ و هنر «قدردانی ویژه » کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان،به دنبال افتتاح باغ زیبا به عنوان باشگاه اصحاب فرهنگ و هنر،تعدادی از هنرمندان پیشکسوت از رییس هیات امنای موسسه خواستار انعکاس قدردانی ویژه خود از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون توسعه مدیریت و منابع شدند.


 محمود عزیزی ، محمود پاک نیت،داریوش ارجمند ،اسماعیل خلج،هوشنگ توکلی،داریوش اسدزاده و فریده سپاه منصور و مهوش صبرکن از جمله هنرمندانی شرکت کننده در مراسم گشایش باشگاه اصحاب فرهنگ و هنر در باغ زیبا با حضور احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران بودند.


پیش از این نیز محمود عزیزی ،رئیس هیأت مدیره هنرمندان پیشکسوت طی یادداشتی با عنوان «خدا را شکر » از مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر خدمات و تلاش های آنها برای هنرمندان قدردانی کرد.


در بخشی از این نامه آمده است:اگر در جاهایی از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیچ وخم های پشت درب ها، فروغ امید را با کوشش نافرجام در سایه قرار می دهند،هستند یاران جناب آقای دکتر جنتی وزیر محترم ارشاد که همراه با وعده های ایشان آستین بالا زده، فروزش نور امید را نشان می دهند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 341522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha