دیدار از 22 هزار خانواده شهید از 22 بهمن تا 22 اسفند

رییس بنیادشهید با بیان اینکه از روز 22 بهمن تا روز 22 اسفند از 22 هزار خانواده شهید دیدار خواهیم کرد، گفت: آمار شهدا از آغاز انقلاب تا سال 92، 222 هزار شهید بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، رییس بنیادشهید در حاشیه عیادت از خانواده‌های بستری‌شده در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) ضمن تبریک دهه فجر گفت: خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین فرزندان آنان فجرآفرینان انقلاب اسلامی هستند.

 

وی با بیان اینکه بنیادشهید تصمیم گرفته است که سلام مقام معظم رهبری و رییس‌جمهور خدمت این عزیزان را برساند، خاطرنشان کرد: در بنیادشهید طرحی با عنوان سپاس را داریم که باید گاه به گاه به این عزیزان سر زد اما بنیادشهید طی ابلاغیه‌ای باید از روز 22 بهمن تا 22 اسفند که روز شهید نام‌گذاری شده است از 22 هزار خانواده شهید دیدار کند.

 

حجت‌الاسلام شهیدی ادامه داد: طی طرح سپاس از فجرآفرینان که دیدار از بیمارستان خاتم‌الانبیاء 31 مادر و پدر شهید در این بیمارستان بستری هستند اولین گام این طرح بوده است.

 

وی با بیان اینکه دیدار از خانواده شهدا که حق بزرگی به کشور و انقلاب دارند از وظایف اصلی ما است، تصریح کرد: تعداد 222 هزار شهید از اول انقلاب تا اول سال 92 آمار داشته‌ایم.

 

وی با بیان اینکه دیدار از خانواده شهدای انقلاب را در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: لیستی را در این زمینه در حال آماده‌کردن در دستور کار داریم تا بتوانیم از آنها بازدید کنیم و شهدای انقلاب اسلامی همه از خانواده ایثارگران و شهدا هستند.

پایان پیام/
 

کد خبر 341497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha