مدیران کانون های گچساران با آرمان های امام و رهبری تجدید میثاق می کنند

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون های فرهنگی مساجد شهرستان گچساران گفت: گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدنعمت الله حجازی اصل، مسئول کانون های فرهنگی مساجد شهرستان گچساران، صبح امروز(20بهمن) در جلسه هماهنگی برگزاری گردهمایی سربازان امام و رهبری که با حضور تعدادی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان دهه فجر را نماد عینی برکات خدا برشمرد و اظهار داشت: دهه فجر نماد حق طلبی، استقلال، آزادی و استقرار حکومت دینی است.

 

حجازی اصل، دهه فجر را سرآغاز طلوع اسلام و مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ دانست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

 

وی گفت: در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمار می رود.

 

این مسئول فرهنگی و هنری با بیان این که انقلاب از درون مساجد شکل گرفته، تأکید کرد: مردم با حضور در مساجد خاطره فراموش نشدنی حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.


حجازی اصل، مسجد را سنگر بی بدیل آغازانقلاب اسلامی دانست و گفت: مساجد سنگرهای محکم انقلاب و آغازگر حرکت مردمی برای پیوستن به انقلاب های عدالت خواهانه در تاریخ بشری بوده و خواهد بود.


وی به نقش مهم و کاربردی جوانان مسجدی اشاره کرد و ابراز داشت: بچه های مساجد شکوفه های به بار نشسته از درخت تناور اسلام می باشند که با تجمع در مساجد توانستند امپریالیسم و حکومت پهلوی را در ایران سرنگون کنند.


مسئول کانون های فرهنگی مساجد شهرستان گچساران عنوان کرد: گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد به همراه جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 21 بهمن ساعت 18در محل کانون فرهنگی هنری باقرالعوم مسجد امام حسین(ع) طالقانی شهرستان گچساران برگزار می شود.

 

حجازی اصل گفت: سخنران این برنامه دکتر غلامرضا تاجگردون، نماینده شهرستان های گچساران و باشت و همچنین نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی است.


پایان پیام/

 

کد خبر 341466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha