مردم مداری میراث بزرگ امام/ نباید از خدمت رسانی غافل باشیم

خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان با تأکید بر اینکه هر مدیری در حوزه تدبیر اداری خود باید اصل مردم مداری را رعایت کند، گفت: در حکومت اسلامی و دولت خدمتگزار هرگونه رفتار و عملکرد ما به حساب نظام گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسن صادقلو، استاندار گلستان در جمع مردم شهر نوکنده شهرستان بندرگز، مردم مداری را میراث بزرگ حضرت امام دانست و گفت: امام (ره)در همه حال مردمی بودن انقلاب را گوشزد می کرد و انقلاب خود را با اتکا به حضور مردم پایه گذاری کرد.


وی با تشریح مفهوم جمهوری اسلامی، افزود: اگر می خواهیم امروز رضایت و خشنودی بنیانگذار انقلاب اسلامی را جلب کنیم نباید از خدمت رسانی غافل باشیم.


صادقلو با تشریح خدمات نظام اسلامی و مقایسه بعد از انقلاب با قبل از آن، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از دور افتاده ترین روستاها توسعه یافته اند و امکانات رفاهی و عمرانی زیادی بوجود آمده است.


استاندار گلستان تأکید کرد: ما مسئولان باید به خدمتگزاری خودمان افتخار کنیم زیرا زمان مسئولیت بزودی پایان می یابد و آنچه که می ماند، خدمت است.


وی با قدردانی از تلاش های نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی برای توسعه شهرستان از مردم خواست با برقراری ارتباط بیشتر با مسئولان شهری و اولویت بندی مشکلات و در نظر گرفتن امکانات به توسعه استان و منطقه کمک کنند.
 

به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، صادقلو خاطرنشان کرد: امروز مردم بالاترین هدیه الهی هستند که در مقابل قدرت های جهانی ایستاده اند و تحت رهبری های مقام معظم رهبری از آرمان های حضرت امام و نظام اسلامی دفاع می کنند.
 

وی در پایان اظهار داشت: ما با اراده مردم در آینده هم می توانیم مشکلات را حل کنیم ودر مقابل شیاطین بایستیم.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 341391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha