برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در میناب

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از برپایی نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، رضا اوژند در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی به مناسبت ایام الله دهه فجر در فرهنگسرای شهید بهشتی میناب برپا شده است.
 

 وی ادامه داد: این نمایشگاه در راستای آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان با سیره حضرت امام خمینی(ره) و رشادت های زنان و مردانی که خون خود را برای پایداری و ایستادگی انقلاب اسلامی اهدا کردند، برگزار می شود.
 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب افزود: در این نمایشگاه 40 قطعه عکس تاریخی از دوران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده است.
 

اوژند یاد آور شد: نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در فرهنگسرای شهید بهشتی میناب پذیرای بازدید کنندگان است.

 

وی در ادامه همچنین از برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر در روستای بندزرک شهرستان میناب خبر داد.
 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد میناب عنوان کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر مسابقه حفظ سوره "فجر" در روستای بندزرک میناب برگزار شد.
 

وی ادامه داد: مسابقه حفظ سوره فجر با حضور کودکان و نوجوانان و با همکاری انجمن قرآن و عترت و شورای اسلامی روستای بندزرک اجرا شد.
 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب افزود: در پایان این مسابقه قرآنی که با حضور پرشور جوانان همراه بود، به نفرات برتر هدایایی به رسم اهدا شد.
 

اوژند هدف از برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر را ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و همچنین گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل های نوجوان و جوان عنوان کرد.


پایان پیام/

کد خبر 341384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha