آئین تودیع ومعارفه 8 مدیر شهری در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری شبستان: آئین تودیع ومعارفه 8 مدیر شهری اردبیل درمحل سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان اردبیل ، درمراسم تودیع ومعارفه ای که بعد از ظهر امروز (18آذر ) در محل سالن اجتماعات شهرداری اردبیل برگزار شد، با حکم شهردار اردبیل بهنام فتحی به سمت مدیر عاملی سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری این شهر منصوب شد واز زحمات بی شائبه حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم میر عباس زاده مدیر عامل سابق این سازمان قدر دانی شده و وی را در حکمی مجدد به سمت مدیریت مرکز بازرسی ورسیدگی به شکایات شهری معرفی کرد.


وی فرامرز قیزلی را به سمت مدیر زیباسازی شهری و ودود خواربار را هم به سمت مسئول امور اداری شهرداری اردبیل انتخاب و معرفی کرد.

 

بدری، شفیع شکوهی را هم که سابقه ایثارگری و حضور در جبهه های حق علیه باطل دارد به سمت مشاور شهردار اردبیل در امور ایثارگران برگزید .

 

وی همچنین در بخش دیگری ازمراسم این انتصابات،وحید محسن دوست را به سمت مسئول امور رفاهی کارکنان ،علی بیگ زاده را به سمت مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بارو حسین صلاتی را به سمت مدیر دفتر تشکیلات آموزش و بهبود روش ها در شهرداری اردبیل منصوب کرد.

 

درادامه آئین باشکوه تودیع و معارفه مدیران سازمان هاوحوزه مدیریت شهری دراردبیل ،صدیف بدری در سخنانی اظهار کرد: جا به جایی مدیران در برخی از سازمان ها و حوزه های مدیریتی براساس مصلحت مجموعه شهرداری اردبیل بوده و از توانمندی مدیران و مسئولان جدید استفاده می شود.

 

وی با بیان توصیه هایی به مدیران جدید منتصب مجموعه شهرداری در ارتباط با ارباب رجوع ،توجه به حرمت و جایگاه اعضای شورای اسلامی شهر؛ راه اندازی مرکز آموزش علمی- کاربردی شهرداری را موفقیتی برای کل مجموعه شهرداری و شهر اردبیل دانست وهمراهی و هماهنگی همه مدیران و معاونت های تابعه شهرداری اردبیل در پیشبرد اهداف این مرکز را خواستار شد.

 

شهردار اردبیل در پایان سخنان خود اقدام در چارچوب قوانین و مقررات را مهم ترین بخش مدیریت در مجموعه شهرداری عنوان کرد ویادآورشد: مدیران مربوطه باید در بحث سازماندهی نیروی انسانی سازمان ها،مناطق تابعه و در زمینه استفاده بهینه از سیستم شهرداری الکترونیک جهت بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان عزیز هماهنگی های لازم را داشته باشند.

 

پایان پیام /
 

کد خبر 321653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha