فردا؛ ادامه دادگاه اختلاس از بیمه

خبرگزاری شبستان: دادگاه متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران در شعبه ۷۹ کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی پایان یافت و ادامه رسیدگی به فردا صبح موکول شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دادگاه متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران در شعبه 79 کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی پایان یافت و ادامه رسیدگی به فردا صبح موکول شد. جلسه امروز دادگاه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار و در آن به اتهامات هفت نفر از 18 متهم مربوط به بخش بازگشت داده شده از دیوان عالی کشور رسیدگی شد.

پیش از این به اتهامات 78 متهم پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و بخش مربوط به استانداری تهران در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی، حکم صادر و برای تایید به دیوان عالی کشور ارسال شد اما دیوان به بخشی از پرونده ایراد گرفت.

دادگاه امروز مربوط به بخشی است که دیوان عالی کشور به آن ایراد گرفته و پرونده را برای رسیدگی مجدد به شعبه 79 ارجاع داده است. اتهام متهمان پرونده بیمه بر اساس کیفرخواست دادسرای عمومی و انقلاب تهران، مشارکت در اختلاس، معاونت در اختلاس توام با تشکیل شبکه‌ چند نفره با همکاری کارمندان بیمه، وصول وجه چک‌های ناشی از اختلاس شرکت بیمه و تحصیل مال نامشروع از محل وجوه چک‌های مذکور است.

پایان پیام/




 

کد خبر 321624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha