«شب بیست و یکم» مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت

خبرگزاری شبستان:نمایش «شب بیست و یکم» به نویسندگی محمود استادمحمد و کارگردانی امین راثی در هفته نخست اجرا، با استقبال تماشاگران روبرو شد.


به گزارش خبرگزاری شبستان، نمایش «شب بیست و یکم» به نویسندگی محمود استادمحمد و کارگردانی امین راثی که اجرای خود را از 10 آذر در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان آغاز کرده در هفته نخست اجرا، با استقبال تماشاگران روبرو شد.

این نمایش به معضل اعتیاد در جامعه می پردازد و داستان دو برادری است که بخاطر بدست آوردن مواد با برادر کوچکشان درگیر می شوند و اتفاقات تلخی را رقم میزنند.

در این نمایش میلاد اردوبادی، مهدی جیرودی، آرمان حسینی، رسول حسینی، عماد محمدی، مصطفی انباردار به عنوان بازیگر و غزاله حقیقت خواه «دستیار کارگردان»، نوید سیم بر «طراح صحنه»، اکبر جلیلی و ایمان اصفهانی «دستیاران صحنه»، امید همدانی «موسیقی»، صادق بهاری «نورپرداز»، مجید ارونقی «طراح گرافیک»، اشکان عسکری «گریم»، فاطمه بیغش «طراح لباس» و هادی یزدانی به عنوان «روابط عمومی» همکاری دارند.

نمایش «شب بیست و یکم» از 10 آذر الی 4 دی ماه هر روز بجز شنبه ها، ساعت 20 در سالن استاد انتظامی روی صحنه می رود و علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط، به سایت www.theatrnet.com مراجعه و یا با شماره 09352626100 تماس حاصل فرمایند.
 

پایان  پیام/
 

کد خبر 321587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha