برگزاری مراسم سال تحویل در بقاع متبرکه و گلزارشهدای خراسان جنوبی

بسیاری از مردم خراسان جنوبی با حضور در مساجد، بقاع متبرکه و یاگلزار شهدا؛مراسم ویژه سال تحویل را همراه با دعاو نیایش آغاز کردند تابا توشه ای ازمعنویت، در سال جدید گامهای استوارتری درمسیر عبودیت و بندگی بردارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، مردم مومن و انقلابی خراسان جنوبی همچون سالهای گذشته در یک ساعت مانده به آغاز سال جدید، با حضور در مساجد، بقاع متبرکه و گلزار شهدای سطح استان؛ سال 1392 خود را با توشه ای از معنویت آغاز کردند.

 

حضور چشمگیر مردم در یک ساعت مانده به آغاز سال تحویل در مسجد امام حسین(ع)، مهدیه و بقعه متبرکه شهدای باقریه بیرجند به همراه قرائت قرآن، زیارت عاشورا، زیارت آل یس حکایتی زیبا از تحول طبیعت به همراه تطهیر روح و جان را رقم زده بود.

  

اما آغاز سال تحویل در گلزار شهدای بیرجند حکایت دیگری داشت. بسیاری از خانواده های بیرجندی ترجیح داده بودند که سال نو را در این مکان تحویل کنند که از معنویت و فضای روحانی آن بهره بگیرند، تا در سالی که در پیش روی دارند از شهدا استمداد گرفته تا در مسیر عبودیت و بندگی خداوند با گام های استوار؛ طی طریق کنند.

  

گفتنی است، مراسم تحویل سال 92 در 42 امامزاده شاخص سطح استان خراسان جنوبی با برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل قرائت قرآن، دعای تحویل سال، زیارت آل یاسین، سخنرانی و ... در جوار امن امامزادگان برگزار شد.

 

 پایان پیام/ 

کد خبر 239177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha