ایران اسلامی در مقوله امنیت جزء برترین هاست

استاندار زنجان با اشاره به شاخص های استاندارد جهانی در مقوله امنیت گفت: ایران اسلامی در این زمینه جزء برترین هاست.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان ظهر امروز(29 اسفند) در آیین طرح تفکیک فوریت های پلیسی از گشت امنیتی با اشاره به اینکه امنیت کشور را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: امروز در تمام شهرها و روستاهای کشور شاهد برقراری آرامش و امنیت هستیم.
 

وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی در سراسر کشور با تلاش های شبانه روزی این امنیت را در کشور حاکم کرده اند.
 

استاندار زنجان با عنوان اینکه در برخی از کشورهای مدعی دموکراسی و آزادی هیچ بویی از امنیت و آسایش وجود ندارد، خاطرنشان ساخت: در این کشورها به جهت رخدادهای امنیتی و چالش های جدی شاهد به خطر افتادن جان انسان ها بودیم.
 

رئوفی نژاد با اشاره به اینکه ایران اسلامی جزء امن ترین کشورهاست، گفت: برای این آرامش هزینه های بسیاری از جمله خون هزاران شهید تقدیم شده است.
 

وی امنیت استان زنجان را نیز یادآور شد و افزود: در حال حاضر استان زنجان به منطقه قرمزی برای هر خلاف و خلافکاری تبدیل شده است.
 

در ادامه نیز فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان از استان های امن کشور است، گفت: امنیت هیچگاه مطلق نیست و برای حفظ آن باید همواره تلاش شود.
 

سرهنگ صالحی با عنوان اینکه امروز استان زنجان محلی برای جولان اراذل و اوباش نیست، ادامه داد: پلیس با تمام و تلاش خود در پی ایجاد امنیت و آرامش برای مردم استان است.
 

وی به طرح های پلیس در روز چهارشنبه آخر سال و طرح نوروزی اشاره کرد و افزود: در این راستا قرارگاه امام علی(ع) در استان زنجان فعال شده است.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 239125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha