اجرای تور گردشگری مذهبی رایگان در همدان

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان گفت: برای نخستین بار در کشور تور گردشگری مذهبی، رایگان در همدان انجام می‌شود.

حجت الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: پنج امامزاده شاخص عبدالله(ع)، امامزاده محسن(ع)، امامزاده یحیی(ع)، امامزاده شاهزاده حسین(ع) و امامزاده فرزند علی(ع) امامزادگان هدف تور گردشگری مذهبی در نوروز امسال است.


وی افزود: در اجرای این طرح از حضور مبلغان دینی نیز در راستای معرفی شخصیت و پیشینه تاریخی امامزادگان و فرهنگ غنی وقف نیز بهره گرفته می‌شود.


وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با هتل‌های شهرستان همدان، همه مسافران نوروزی که اسکان در هتل‌های این شهرستان را داشته باشند همه روزه می توانند از تور رایگان گردشگری مذهبی همدان برخوردار شوند.


مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان از غبار روبی آستان مقدس امامزاده عیسی بن احمد(ع) توسط دانش آموزان خبرداد و اظهار داشت: در آستانه عید نوروز مراسم غبارروبی آستان مقدس امامزاده عیسی بن احمد(ع) توسط دانش آموزان انجام شد.


وی با بیان اینکه آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان با این بقاع متبرکه می تواند آرامش بیشتری را به خانواده ها و جامعه هدیه کند، افزود: توسل به فرزندان ائمه اطهار(ع) باعث رشد معنویت و اخلاق در شخصیت انسانها می شود.


حجت السلام صالحی خاطرنشان کرد: اردوی های دانش آموزی"واقفان آینده" با هدف معرفی بقاع متبرکه به جوانان و نوجوانان استان از دی ماه سال جاری آغاز شده است که با استقبال خوب مدارس و دانش آموزان مواجه شده است.


وی گفت: در همین ر استا و در آستانه سال جدید مراسم غبارروبی آستان مقدس امامزاده عیسی بن احمد(ع) واقع در میدان مفتح با حضور صد نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه انجام شد.


پایان پیام/

کد خبر 239030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha