عیادت از بیماران هنگام تحویل سال 92

سرپرست روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از برنامه عیادت از بیماران بستری شده در بیمارستانها پیش از تحویل سال نو خبر داد.

محمدرضا نظری سرپرست روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به برنامه عیادت از بیماران با حضور مسئولین اداره کل اوقاف استان تهران به خبرنگار شبستان گفت: این مراسم روز چهارشنبه 30 اسفندماه پیش از موعد تحویل سال با حضور مسئولین اداره کل اوقاف استان تهران برگزار می شود.

 

وی افزود: در کنار شادی ها و خوشیها انسان هرگز زیردستان و ناتوانی که از نعمت شادی محروم هستند فراموش کرد و بیمارانی که در بیمارستان های سراسر کشور بستری هستند یکی از محرومان از نعمت شادی تحویل سال 92 بوده و باید با عیادت دل انها را شاد کرد.

 

نظری با اشاره به اینکه عیادت از بیماران پیش از موعد تحویل سال در راستای تحقق نیات واقفین تصریح کرد: برخی از واقفین وقف خود را درخصوص عیادت از بیماران و قید دادن شیرینی و میوه به آنان قرار داده اند.از این رو برای تحقق نیات واقفین پیش از موعد تحویل سال نو به عیادت بیماران بیمارستان آیت الله فیروزآبادی شهرری با اهدای شیرینی و میوه خواهیم رفت.

 

وی افزود: این نیت از سوی واقف بیمارستان آیت الله فیروزآبادی مرحوم احمدیان صورت گرفته است که با حضور حجت الاسلام مجید کیایی رییس امور اوقاف شرق تهران برگزار می شود.

 

نظری با اشاره به اجرای ویژه برنامه های تحویل سال 92 در امامزادگان استان تهران تصریح کرد: پیش از ظهر امروز در تشریح برنامه‌های این مرکز برای ایام نوروز در سطح بقاع و امامزادگان استان تهران گفت: سازمان اوقاف برای سومین سال طرح آرامش بهاری را در جوار مضجع شریف امامزادگان برگزار می‌کند. اصل این طرح با هدف حضور هرچه بیشتر و بهتر و استفاده هدفمند مردم از امکانات امامزادگان و بقاع متبرکه است تا بتوانند سال نو را با دعا، توسل و قرآن آغاز کنند.
 

وی افزود: کلیه بقاع استان تهران آمادگی پذیرایی زایران را دارند و بسترهای مورد نیاز با توجه به استعدادها و امکانات هر امامزاده برای اقشار مختلف زایران آماده شده است بخصوص بقاعی که در ورودی‌های استان قرار گرفته‌اند از لحاظ تغذیه، اسکان و ارایه امکانات بهداشتی در آمادگی کامل هستند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 239027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha