تعامل و هماهنگی بین دستگاه ها عامل سرعت بخشیدن به تنظیم بازار است

معاون برنامه ریزی استانداری زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر تعامل و هماهنگی خوبی بین مسئولان و دستگاه های استان حاکم است، گفت: تعامل و هماهنگی بین دستگاه ها عامل سرعت بخشیدن به تنظیم بازار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سعید عباسی، معاون برنامه ریزی استانداری زنجان ظهر امروز (28 اسفند) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: در حال حاضر با هماهنگی های موجود در بین دستگاه های استان شاهد تعادل و کنترل مناسب بازار هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت های استان در راستای تنظیم و کنترل بازار استفاده کنیم، افزود: در بحث تنظیم بازار هماهنگی بین بخشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در بحث کانکس های سطح شهر کار چندانی صورت نگرفته است، ادامه داد: استقرار کانکس های داخل شهر به خاطر عرضه میوه پایین تر از قیمت بازار صورت گرفته بود ولی عملا این مراکز هیچ تفاوت قیمتی با سایر مراکز عرضه میوه ندارند.

 

وی با تاکید بر ادامه بازرسی ها در سطح شهر ابراز کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا هیچ کمبودی در استان مشاهده نشده و با متخلفان نیز برخورد جدی صورت گیرد.

 

عباسی نظارت جدی بر تعرفه های ویزیت پزشکان و نرخ دارو را از دیگر ضرورت های ایام تعطیلات برشمرد و گفت: باید اقداماتی صورت گیرد تا در این ایام شاهد هیچ گونه تخلفات و سوء استفاده هایی در این حوزه نباشیم.

 

در ادامه این جلسه رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان از بازرسی بیش از هزار واحد صنفی در این ایام در سطح استان خبر داد و گفت: 324 مورد شکایات مردمی در این ایام گزارش شده است.

 

وی از تعطیلی 67 واحد مشاوره خودرو و همچنین 217 واحد در سطح استان خبر داد و افزود: این مراکز فاقد پروانه کسب بودند.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: در سال جاری 3 هزار و 226 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته و از این تعداد 167 واحد پلمپ شده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 239019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha