حوزه علمیه خراسان ازمردم مشهد برای حضور درمراسم سخنرانی رهبری دعوت کرد

حوه علمیه خراسان برای دعوت از مردم مشهد برای حضور در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری در اولین روز فروردین سال 92 در حرم مطهر رضوی بیانه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، متن بیانیه حوزه علمیه خراسان به این شرح است: چرخش ایام بار دیگر شکوفایی و طراوت را میهمان سرزمین مشرقی‌مان نمود و خواب زمستان را از چشمان طبیعت ربود و اینک در آستانه این تحول عظیم طبیعت، دل‌هایمان نیز به استقبال تولی عمیق می‎رود و چون سال‌های گذشته در اولین روز از نوروز، روح و جانمان را به فرمایشات جان‌بخش و زندگی آفرین رهبر و مقتدایمان مصفا خواهیم نمود.

 

طراوت حضور دل‌پذیر و خاطره انگیز پیشوای مسلمین جهان در پایتخت معنوی ایران، در آستانه هر سال جدید نعمتی است وصف ناشدنی و برکتی است بی‌انتها برای اهالی مشهد الرضا(ع) و همه مردم ایران اسلامی؛ دیداری که در حریم منور رضوی و در ساحت قدس عالم آل محمد(ع) رقم می‌خورد و همه شیفتگان و دلدادگان ولایت و امامت از کوثر جاری امامت و سخنان نافذ ولایت بهره‌مند می‌شود.

 

در این بیانیه با بیان اینکه سال 1392 برای ایران اسلامی در حالی آغاز می‌شود که مردم فهیم و بصیر ایران که با راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند، تا پای جان پای انقلاب ایستاده‌اند تاکید شده است: مردم ایران بار دیگر با حضور در صحنه دشمن شکن انتخابات حمایت خویش را از آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری اعلام می‎نمایند و نشان می‌دهند که تحریم‌ها و تهدیدها هرگز آن‌ها را از انقلاب و نظام و ولایت جدا نمی‎کند.


حوزه علمیه خراسان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در سخنرانی های ابتدای سال ایشان تصریح شده است: و اینک بیانات خردمندانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت در اولین روز از فروردین ماه بی شک نقشه راه و الگوی توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در همه جهات و فصل‌الخطاب همگان است و شایسته است تا همه مسئولان و مدیران با وحدت و اتحاد با آمادگی تمام و ولایت‌پذیری کامل در پی تحقق این فرامین برآیند.


حوزه علمیه خراسان در ادامه بیانیه خود با دعوت از مردم مشهد برای حضور در سخنرانی مقام معظم رهبری در اولین روز فروردین ماه سال 92، آورده است: ضمن آرزوی برکت و سعادت برای عموم ملت ایران در سال جدید، حضور مقتدای فرزانه مسلمــین را در مشهد الرضا(ع) گرامی داشته و از عموم مردم شریف مشهد و زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خصوصا علما، اساتید، فضلا و طلاب محترم دعوت می‌کند تا با حضور در مراسم دیدار با معظم له ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام(ره) و شهدا، بار دیگر به حبل‌المتین ولایت چنگ بزنند.


 گفتنی است، سخنرانی مقام معظم رهبری در روز اول فروردین ماه سال 1392 از ساعت 15 و 30 دقیقه در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی آغاز می‎شود.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 238993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha