اعزام 560 نفر از قزوین به عتبات عالیات عراق

مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: برای تحویل سال 92 حدود 14 کاروان شامل 560 نفر از استان قزوین به عتبات عالیات عراق اعزام می شوند که تعدادی از کاروان ها در سال تحویل در کربلا و تعدادی نیز در نجف خواهند بود.

حسین عبادی، مدیر حج و زیارت استان قزوین در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: اعزام به عتبات عالیات از 24 اسفند ماه جاری آغاز شده و تا 24 اردیبهشت ماه سال 92 ادامه دارد که با توجه به این امر تعدادی از زائران ما، توفیق دارند که لحظه تحویل سال در حرم امامان معصوم حضور داشته باشند.
 

وی ادامه داد: برای تحویل سال 92 حدود 14 کاروان از استان قزوین شامل 560 نفر به عتبات عالیات در عراق اعزام می شوند که تعدادی از کاروان ها در سال تحویل در کربلا و تعدادی نیز در نجف خواهند بود.
 

مدیر حج و زیارت استان قزوین اضافه کرد: در مجموع از اسفند ماه 91 تا اردیبهشت ماه 92، از استان قزوین 78 کاروان به عتبات عالیات اعزام می شوند که این سفر به مدت هفت شب و هشت روز انجام می شود.
 

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه اعزام زائر به سامرا به دلیل مسائل امنیتی ممکن نبود، تلاش هایی درحال انجام است تا کاروان هایی که در روزهای آتی اعزام می شوند، بتوانند با امنیت بیشتری در سامرا نیز حضور یابند.
 

عبادی تصریح کرد: توصیه ما به زائران این است که زمان خود را صرف زیارت کنند صبر و حوصله خود را در سفر بیشتر کرده و از این سفر بهره کافی را ببرند.
 

وی تأکید کرد: لازم است زائران با توجه به ازدحامی که در مرزها و مکان های زیارتی وجود دارد مراقب اموال خود باشند و از همراه بردن اشیای قیمتی و مدارک غیر ضروری خودداری کنند و مراقب وسایل خود به ویژه سیم کارت های ایرانی باشند، متأسفانه سرقت در داخل عراق و هتل ها بسیار است از این رو باید مراقبت بیشتری داشته باشند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 238981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha