60 درصد اعتبارات سفر رهبری ویژه سال91 جذب شده است

قائم مقام استاندار در ستاد پیگیری مصوبات سفر رهبری با اشاره به اعتبار بیش از 157میلیارد تومانی تخصیصی ویژه سال 91گفت: از این مبلغ بدون احتساب سهم کمیته امداد و بهزیستی، 60 درصد اعتبارات تاکنون جذب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، رضا جلالی، قائم مقام استاندار خراسان شمالی در ستاد پیگیری مصوبه های سفر رهبری عصر روز گذشته (27 اسفند) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی این استان با اشاره به روند پیگیری  و اجرای مصوبات سفر رهبری گفت: در این سفر پربرکت حدود 4 هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای خراسان شمالی مصوب شد که البته تمام آنچه سهم دفتر رهبری از این اعتبارات بود، در فاز اول پرداخت شده است.


وی اعلام کرد: از فاز اول اعتبارات سفر رهبری که ویژه سال 91 بوده، مبلغ 157 میلیارد و 500 میلیون تومان به استان اختصاص یافت.


جلالی تصریح کرد: در این خصوص بدون احتساب 6 میلیارد تومان سهم مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، 60 درصد این اعتبارات تاکنون جذب شده است.


وی همچنین از تخصیص فاز دوم اعتبارات مصوبات سفر رهبری با اعتبار 114 میلیارد تومان خبر داد و گفت: 40 درصد بودجه در خزانه موجود است و تا زمانی که فاز نخست به شکل کامل جذب نشود این رقم به استان تخصیص داده نخواهد شد.


جلالی، سه سال تلاش برای تحقق و اجرای مصوبات سفر رهبری را دانشگاهی عالی ویژه مدیران ممتاز خواند و گفت: باید در راستای این مهم و کسب بهترین نمره تلاش کنیم.


وی همچنین بوروکراسی کاذب اداری مبنی بر نگاه کاسب گرانه به این موضوع را مشکلی بزرگ خواند و از مدیران خواست موظفانه اوج خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این راستا به نمایش بگذارند.
 

پایان پیام/

کد خبر 238922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha