اعزام 17 هزار چهارمحالی به اردوهای راهیان نور

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از اعزام 17 هزار نفر از مردم این استان به اردوهای راهیان نور در سال 91 خبر داد.

سرهنگ پاسدار عباس عباسی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: سهمیه استان در سال جاری اعزام17هزار نفر بوده است که همچنین در ایام عید نوروز چهار هزار نفر از اقشار مختلف مردم برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.


وی با اشاره به فراهم بودن تمهیدات لازم برای اعزام زائران از این استان به مناطق جنگی افزود: با توجه به تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور در جامعه، اعزام خانواده ها نیز امسال در دستور کار قرار دارد و علاوه بر اردوگاه شهید مسعودیان اهواز، یک آموزشگاه نیز برای اسکان خانواده های اعزامی پیش بینی شده است.


عباسی با بیان اینکه اسکان خانواده های زائر به صورت رایگان انجام خواهد شد، تصریح کرد: غذا نیز به قیمت تمام شده در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.


وی اظهار داشت: نخبگان علمی بسیج نیز در قالب یک کاروان از مناطق دریایی استان هرمزگان بازدید خواهند کرد.


عباسی همچنین با اشاره به اعزام اردوهای جهادی در ایام نوروز خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی برای خدمت به مردم مناطق محروم استان در قالب 12 گروه انجام می شود و هم اکنون نیز دو گروه از دانشجویان بسیجی استان تهران در چهارمحال و بختیاری مشغول ارائه خدمت هستند.


پایان پیام/
 

کد خبر 238916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha