فعالیت بیش از 25 هزار کادر اداری در خراسان شمالی

سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت: هم اکنون 25 هزار و 494 کادر اداری با احتساب آموزش و پرورش در استان مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، حسین  نژادحسین، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان شمالی در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون 25 هزار و 494 کادر اداری با احتساب آموزش و پرورش در استان مشغول به کار هستند.


وی افزود: بر اساس مصوبه سفر دور اول و نیز دور سوم ریاست جمهوری به این استان، توافقنامه ای بین استانداری و دستگاه ها معادل با استان های دیگر منعقد شد که بر این مبنا معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری و استانداری به کارگیری نیرو را بر تعیین تعداد پست سازمانی دستگاه ها تفاهم کردند.


وی همچنین اضافه کرد: بر این اساس می بایست چارت سازمانی دستگاه ها تصویب و ابلاغ شده و بر طبق آن نیرو به کارگیری شود که هم اکنون به 7 دستگاه استان از جمله بهزیستی، اوقاف، استانداری، اداره کل ارتباطات و محیط زیست چارت جدید آن ابلاغ شده است.


نژادحسین اعلام کرد: تاکنون یک هزار و 274 کارمند در دستگاه های اجرایی وارد شده اند که از این تعداد به عنوان نمونه می توان به 58 نفر نیرو متعلق به استانداری، 59 فرزند شهید و ایثارگر به صورت خدمت پیمانی، 61 فرزند شهید و ایثارگر به صورت قراردادی، 47 نفر بر اساس آزمون دانشگاه علوم پزشکی استان، 12 نفر برای فرودگاه بجنورد، 50 نفر در جهاد کشاورزی و 370 تن هم از قراردادی به پیمانی تبدیل وضعیت شده اند.

 

وی در خصوص دوشغله ای بودن کارمندان رسمی نیز با صراحت گفت: این موضوع در استان وجود دارد یعنی استخدام رسمی نمی توانیم داشته باشیم!


پایان پیام/
 

کد خبر 238911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha