تمام پروژه های مهر ماندگار شهریور 92 به بهره برداری می رسد

معاون امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با عنوان اینکه 6 پروژه در طرح مهر ماندگار استان تکمیل و 15 پروژه بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تمام این پروژه ها تا پایان شهریور ماه 92 به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، مهندس عطاء‌الله قادری، معاون امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: از  33 پروژه مهرماندگار در نظر گرفته شده برای این استان؛ هم اکنون 6 پروژه آماده بهره برداری است.


وی همچنین اعلام کرد: 15 پروژه از این تعداد، بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


قادری در خصوص 6 پروژه مذکور افزود: پروژه آبرسانی بجنورد از سد شیرین دره دارای 48 کیلومتر طول شبکه که هم‌اکنون 70 درصد مردم شهر از آن برخوردارند،30 درصد باقی مانده کار دارد که تا پایان فروردین 92 به بهره برداری می رسد.

 

وی همچنین بیان کرد: آبرسانی به شهر اسفراین که یک ماه و نیم است وارد مدار و کانال شهری شده، پروژه آبرسانی به شهرگرمه و نیز آبرسانی به جاجرم که 66 کیلومتر از چاه های منطقه را فرا گرفته از دیگر پروژه هاست که تمامی این پروژه ها 97درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


قادری دیگر پروژه های آماده بهره برداری مهر ماندگار استان را سه ساختمان اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل زندانها و اداره کل ثبت احوال استان نام برد.


وی همچنین به بیمارستان فاروج اشاره کرد و گفت: ساختمان این پروژه تکمیل شده و هم اکنون می بایست تجهیز شود.


قادری در خصوص بهره برداری از این 33 طرح عمرانی مهرماندگار گفت: در این رابطه پروژه ها به سه دسته تقسیم شده که تعدادی در فروردین ماه ، تعدادی در خرداد و مابقی تا شهریور ماه سال آتی به بهره برداری می رسد.


پایان پیام/
 

کد خبر 238903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha