آمادگی 168 کلاس درس در ایام نوروز برای اسکان مسافران فرهنگی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا از آمادگی 168کلاس درس در ایام نوروز برای پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی خبر داد.

فاضل تعلیمیان، مدیر آموزش و پرورش آستارا به خبرنگار شبستان، گفت: در ایام نوروز امسال برای خدمات‌دهی، پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی 18 مدرسه با 168 کلاس درس آماده سازی شده است.

 

وی با اشاره به افزایش 10 درصدی تعداد کلاس‎های درس برای پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: نوروز امسال، کلاس‌های درس از نظر دارا بودن امکانات به کلاس‌های درجه یک، دو و سه تقسیم شده‌اند.

 

مدیر آموزش و پرورش آستارا با بیان اینکه کلاس‌های در نظر گرفته شده برای پذیرش و اسکان مسافرین فرهنگی به امکاناتی چون فرش، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، تشک، پتو و بالش تجهیز شده‌اند، افزود: 18 مدرسه با 168 کلاس درس از 28 اسفند سال جاری تا 12 فروردین سال آینده جهت پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی شاغل و بازنشسته به ارایه خدمات می‌پردازند.

 

وی خاطر نشان کرد: 58 کلاس درجه یک، 100 کلاس درجه دو و 10 کلاس درجه سه برای اسکان مسافران فرهنگی آماده‌سازی شده است.


تعلیمیان با بیان اینکه پایگاه ستاد اسکان واقع در خیابان فارابی و در محل ساختمان سابق اداره آموزش و پرورش آماده خدمات‌دهی به میهمانان فرهنگی است، گفت: چهار نفر به صورت ثابت در پایگاه ستاد و 46 نفر از عوامل ستادی و اجرایی شامل مدیران مدارس و سرایداران در شیفت‌های مختلف کاری از 9 تا 22 مسئولیت ساماندهی و اسکان مسافران فرهنگی را بر عهده دارند.

 

پایان پیام/

کد خبر 238901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha