زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

رئیس حوزه علمیه لاهیجان، اتحاد و امید به خدا را رموز موفقیت و پیروزی در مقابل دشمنان دانست و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا به فرموده مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمد نائبی، رئیس حوزه علمیه لاهیجان در یادواره شهدای اسماعیل آباد دریاسر شهرستان لنگرود که در مسجد حضرت ولیعصر(عج) این دهستان برگزار شد، گفت: افتخار و عزت نظام اسلامی ایران امروز مرهون خون شهداست.

 

وی به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا اشاره و اذعان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس تاثیرگذار است.

 

حجت الاسلام نائبی، به خاطرات زمان رزم شهدا و پیروی آنان از امامت، ولایت و اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: از محفل شهدا باید نهایت استفاده را ببریم.


رئیس حوزه علمیه لاهیجان، اتحاد و امید به خدا را از رموز اصلی موفقیت و پیروزی در مقابل دشمنان دانست و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا به فرموده مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست.


وی به خاطرات زمان تفحص شهدا و به جا ماندن جمله ای معروف" رهسپارم با ولایت تا شهادت" اشاره و تصریح کرد: این جمله نشان‌دهنده پیروی شهدا از امامت و ولایت بود.


حجت الاسلام نائبی ادامه داد: به فرموده امام راحل ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به این مملکت نرسد.


وی مقام شهدا را بلند دانست و خاطرنشان کرد: حیات شهدا همیشه جاویدان است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 238898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha