آماده سازی 2 هزار آموزشگاه و 18 هزار کلاس درس برای اسکان فرهنگیان

معاون توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس از آماده سازی نزدیک به 2 هزار آموزشگاه و 18 هزار کلاس درس در سراسر استان برای اسکان زائران فرهنگی در عید نوروز خبر داد.

سید ابراهیم حسینی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس به خبرنگار شبستان گفت: استان فارس از دیر باز به مهمان نوازی شهرت دارد لذا بر ما واجب است شرایط را طوری مهیا کنیم که فرهنگیان و میهمانان نوروزی در شرایط ایده آل و مفرحی تعطیلات را سپری کنند.

 

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس همچنین از آماده سازی نزدیک به 2 هزار آموزشگاه و 18 هزار کلاس درس در سراسر استان برای اسکان زائران فرهنگی در عید نوروز خبر داد، گفت: پیش بینی می شود استان فارس امسال هم شاهد خیل حضور مهمانان نوروزی باشد که در همین راستا تمامی مدارس روستایی وسالن های ورزشی می بایست آمادگی لازم برای پذیرش مهمانان را داشته باشند.

 

حسینی با تاکید بر اینکه طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز 92 به منظور ارائه خدمات رفاهی مطلوب و در راستای حفظ شان و منزلت فرهنگیان عملیاتی خواهد شد، اظهار داشت: برای اجرای مطلوب این طرح ظرفیت پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی نسبت به سال گذشته رشد 11 درصدی داشته است.

 

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: 65پایگاه برای پذیرش مهمانان در شیراز و سایر شهرستان ها از تاریخ 28 اسفند 91 لغایت 12 فروردین ماه 92 پیش بینی شده است.

 

وی با اعلام اینکه اطلاع رسانی یکپارچه در سراسر استان، نصب بنر و پلاکاردهای لازم در مبادی ورودی شهرها و میادین از جمله اقدامات پیش بینی شده برای راهنمایی مهمانان فرهنگی است، تصریح کرد: هماهنگی های لازم با سایر نهادها به منظور اجرای بهینه طرح و فراهم کردن امکانات، ایجاد امنیت لازم و پیشگیری از حوادث و خطرات احتمالی صورت پذیرفته است.

 

پایان پیام/

کد خبر 238895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha