ساعت بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در نوروز 92

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس ساعت جدید بازدید از بناهای تاریخی و فرهنگی استان در نوروز را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس ساعت جدید بازدید از بناهای تاریخی و فرهنگی استان در نوروز را اعلام کرد: به این ترتیب از 28 اسفندماه سال 91 تا 16 فرودین سال 92 بازدید از مجموعه فرهنگی حافظیه 24 ساعته است و آرامگاه سعدی نیز از ساعت هفت و 30 دقیقه تا ساعت 24، آماده پذیرایی از مهمانان است.


بر اساس این گزارش مجموعه های تاریخی و فرهنگی تخت جمشید، نقش رستم، نقش رجب، پاسارگاد، تنگ چوگان و بیشاپور کازرون، آتشکده و قلعه دختر فیروزآباد از ساعت هفت و 30 دقیقه تا 18، آماده پذیرایی از مهمانان و بازدید کنندگان است، درهای موزه های تخت جمشید و بیشاپور هم از هشت تا 18، به روی گردشگران باز خواهد بود.


همچنین، ساعت کار ارگ کریمخانی و آرامگاه خواجوی کرمانی نیز از ساعت هفت و 30 دقیقه تا 23، بوده و باغ های تاریخی ارم، عفیف آباد، جهان نما و باغ دلگشا از ساعت هشت تا 22، آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.


این گزارش می افزاید: بناهای موزه پارس، موزه سنگ های تاریخی هفت تنان، موزه آب، موزه نارنجستان قوام، موزه تکنولوژی و تاریخ طبیعی، موزه منطقی نژاد، خانه صالحی، خانه سعادت، موزه فرش، موزه هنر مشکین فام، گنجینه تاریخ فارس، مسجد وکیل، مسجد نصیر الملک و مسجد جامع عتیق نیز از ساعت هشت تا 20 و 30 دقیقه شب پذیرای گردشگران است.

 

گفتنی است، برنامه نور و صدای تخت جمشید از مهمترین و جذاب ترین برنامه های فرهنگی و دیدنی برای مسافران نوروزی و هم استانی هاست که از ساعت 20 تا 20 و 30 دقیقه در تخت جمشید برگزار می شودو همچنین با توجه به تغییر کاربری حمام وکیل به موزه گرمابه وکیل این فضا که به جاذبه ای خاص برای بازدیدکنندگان تبدیل شده است از 8 تا ساعت 22، میزبان مهمانان نوروزی خواهد بود.


پایان پیام/

کد خبر 238888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha