گفتگوی اخبار قرآنی سیما با موضوع رجعت

سردبیر اخبار قرآنی سیما گفت: موضوع رجعت، فردا 10 صبح در برنامه گفتگوی جمعه اخبار قرآنی سیما با حضور حجت الاسلام منصوریان به بحث گذاشته می شود.

مهدی قصری زاده، سردبیر اخبار قرآنی سیما با اشاره به تغییرات محتوایی اخبار قرآنی با رویکردهای جدید به خبرنگار شبستان گفت: توجه و اهتمام به اخبار و مسائل قرآنی کشور و خارج از آن جنبش های اسلامی از جمله مساله بیداری اسلامی و مباحث مربوط به تحولات مسلمانان جهان با بکارگیری تکنیک های جدید خبری از مهمترین اهداف پخش اخبار قرآنی سیماست لذا هر جمعه با هدف برسی موضوعات کاربردی و به روز دینی و قرآنی مهمان مخاطبان هستیم و در برنامه گفت و گوی ویژه خبری جمعه 25 اسفندماه به موضوع رجعت می پردازیم.

 

وی با اشاره به حضور کارشناسان زبده مذهبی در برنامه ی گفت وگوی قرآنی تصریح کرد: در اغلب برنامه ها از حضور کارشناسان حاذق استفاده می کنیم که این هفته در خدمت حجت الاسلام منصوریان دامغانی، ازاساتید حوزه و دانشگاه هستیم. 

 

وی با اشاره به زمان اجرای بخش گفت وگوی ویژه  اخبار قرآنی سیما خاطرنشان کرد: هر هفته جمعه ها ساعت 10 صبح از شبکه قرآن و معارف با اجرای مهدی قصری زاده و طاهره قیومی با رویکرد پوشش اخبار و تحولات قرآنی جهان پخش می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 238140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha