فعالیت 24 ساعته مساجد تاریخی در ایام نوروز

مدیر اداره بقاع اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: در ایام نوروز 92 مساجد و بقاع متبرکه بین راهی و نقاط گردشگری به صورت 24 ساعته فعال خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، الیاس رضایی، مدیر اداره بقاع اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، امروز (24اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: در ایام نوروز 92 مساجد و بقاع متبرکه بین راهی و نقاط گردشگری به صورت 24 ساعته فعال خواهند بود.


وی اضافه کرد: برگزاری نمازهای جماعت در تمامی مناطق تحت پوشش اداره کل اوقاف و امور خیریه اعم از مساجد، مساجد بین راهی، حرم مطهر امامزادگان واجب التکریم (ع)، حسینیه ها و بقاع متبرکه از جمله برنامه های این اداره کل در ایام نوروز 92 خواهد بود.


بر اساس این گزارش، مصطفی زائری، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس نیز ضمن اشاره به اینکه 30 مسابقه پیامکی معرفی بقاع و مساجد تاریخی را در رادیو فارس اجرا خواهیم کرد، افزود: جوایز این مسابقات نیز از سوی این اداره کل تامین شده است.


وی از اجرای برنامه های تلویزیونی ویژه این ایام خبر داد و تاکید کرد: به علت توجه بیش از پیش اسلام به مقوله شادی در مردم در ایام نوروز تعداد مبلغ بیشتری نسبت به محرم و صفر به استان اعزام کرده ایم که باید به این نکته نیز توجه داشت که برنامه ریزی ایام فاطمیه نیز در دستور کار قرار گرفته است.


پایان پیام/

کد خبر 238091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha