معرفی نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن پیام نور استان زنجان

رئیس دانشگاه پیام نور واحد خرمدره از معرفی نفرات برتر مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در استان زنجان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان محمود شعبانی، دبیر مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در زنجان، صبح امروز (24 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: با برگزاری مرحله استانی این مسابقات به میزبانی واحد خرمدره در بخش دعاخوانی خانم ها مهین آرش، خدیجه عباسی و پروین معروف خانی و آقایان سید رضا حسینی، محمد امینی و مهدی بیگدلو به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
 

وی با اشاره به اینکه در بخش مداحی محمد عربلو، حسین ملکی و اکبر رضایی حائز رتبه های برتر شدند، ادامه داد: در بخش حفظ قرآن کریم نیز خانم ها کبری احمدی، مریم بیگدلی و زینب عباسی حفظ جزء30 ، سمیه حیدری و حمیده بهروزی در حفظ 5 جزء، مهین احمدی حفظ 10 جزء، خدیجه صیدی حفظ 20 جزء و اکرم رستمخانی و زینب غنیلو در بخش حفظ کل قرآن کریم به ترتیب رتبه های برتر را ازآن خود کردند.
 

رئیس دانشگاه پیام نور واحد خرمدره تصریح کرد: در رشته حفظ و در بخش برادران نیز آقایان حسین احمدی حفظ 5 جزء، اصغر قرجه لو در حفظ 10 جزء و امیرحسین احمدی به ترتیب به عنوان نفرات برتر این رشته انتخاب شدند.
 

وی یادآور شد: نفرات برتر رشته قرائت این مسابقات نیز به ترتیب خانم ها مهین آرش، زینب لطف لو و رویا سیمچی و آقایان جواد مرشدی، جعفر مرادی و احمد گنج خانلو معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.
 

دبیر مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت برگزیدگان رشته ترتیل را نیز به ترتیب خانم ها مریم فضلی، المیرا سبزعلی جماعت و مینا کرمی و آقایان سید رضا حسینی، سید مهدی موسوی و علی نوری معرفی کرد.
 

وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر هر رشته در بخش خواهران و برادران به مرحله کشوری مسابقات که در اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی دانشگاه پیام نور استان خوزستان برگزار می شود اعزام می شوند.
 

پایان پیام/

کد خبر 238038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha