195 آموزشگاه آماده استقبال از مسافرین نوروزی است

قائم مقام ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به آمادگی کامل ستاد تسهیلات برای استقبال از مسافران نوروزی، گفت: در این راستا 195 آموزشگاه برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی مهیا شده است.

امان الله امانی، قائم مقام ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به آغاز به کار 7 پایگاه پذیرش ستاد اسکان استان از 28 اسفند، گفت: این پایگاه ها در قالب 195 آموزشگاه ساماندهی شده که آماده استقبال از مسافران نوروزی است.
 

وی افزود: این تعداد آموزشگاه شامل یک هزار و 450 کلاس درس می شود که آماده استقبال از میهمانان نوروزی و زائران امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) است.
 

معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلیه همکاران با تلاش و جدیت کامل نسبت به آماده سازی مدارس جهت اسکان همکاران فرهنگی و زائران علی بن موسی الرضا(ع) در ایام نوروز اقدام می کنند تا بتوانیم خدماتی شایسته به میهمانان ارائه دهیم.
 

وی در ادامه از برگزاری مانور اسکان نوروزی طی امروز (24اسفند) با همکاری دستگاه های مرتبط در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: مراسم استقبال و پذیرش اولین مسافران نوروزی 92 نیز با حضور مسئولان استانی برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 238028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha