بسیجیان مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، بسیجیان را مظهر اقتدار ایران اسلامی خواند و بیان داشت: وجود بسیجیان برکتی برای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، حجت الاسلام محمدحسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، امروز (24 اسفند) در همایش مجمع بسیج استان، گفت: اگرروحیه و فرهنگ بسیجی در هرجامعه ای حاصل شود، بدون شک آن جامعه به پیشرفت وسعادت دست پیدا خواهد کرد.


وی تصریح کرد: برخورداری کشور ما از روحیه شهادت، عزت و شرافت نتیجه تاثیر روحیه و فرهنگ بسیجی بر ملت و مردم است.


وی بسیجیان را مظهر اقتدار ایران اسلامی خواند و بیان داشت: وجود بسیجیان برکتی برای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.


نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان عنوان کرد: بسیجیان باید همواره در برابر فتنه ها و تهدیدهای داخلی و خارجی با بصیرت و آگاهی کامل در میدان حضور داشته باشند.


حجت الاسلام شاهرودی به اهمیت انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: در زمان انتخابات شرایط فتنه ها بیشتر بروز پیدا و دشمن از این فرصت برای رسیدن به اهداف شومش استفاده می کند و همه ایرانی ها باید با اقتدار و بصیرت اجازه ورود دشمن برای پیاده کردن نقشه ها و فتنه ها را به آنها ندهند.


نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان تصریح کردند: کار سپاه و بسیج این است که در انتخابات باشند و تلاش کنند که حداکثر مشارکت در انتخابات را داشته باشیم.



پایان پیام/

کد خبر 238005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha