امنیت کردستان مثال زدنی است/زمینه برای توسعه همه جانبه استان فراهم است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان این استان را جزو امن ترین مناطق کشور معرفی کرد و افزود: زمینه برای توسعه شاخص های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در استان فراهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، شب گذشته (23اسفند) در همایش سالانه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های کردستان، اظهار داشت: مشارکت و حضور گسترده مردم ولایت مدار کردستان درعرصه های مختلف نظام زمینه را برای توسعه همه جانبه این استان فراهم کرده است.


وی افزود: هم اکنون در سایه مشارکت حداکثری مردم، تلاش و همت خستگی ناپذیر مسئولان و نیروهای خدوم نظامی و انتظامی، کردستان جزو امن ترین استان های کشور بوده و زمینه های لازم برای توسعه همه جانبه این استان در بخش های مختلف فراهم است.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: به برکت خون شهدا و مجاهدت ها و جانفشانی های شهدای زنده در کردستان شاهد وضعیف قابل قبولی هستیم و هم افزایی و هماهنگی خوبی در استان حاکم است.


رجبی افزود: هم اکنون دشمنان با تمام توان وارد عرصه جنگ فرهنگی علیه مردم مسلمان ایران شده اند و با توجه به موقعیت استان باید توجه حداکثری نسبت به توطئه های دشمنان و مصون سازی جامعه از این توطئه ها به کار گرفته شود و در این مسیر نیز ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین امور است.


دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان به فعالیت های انجام شده این ستاد در سال 91 اشاره کرد وافزود: با تقویت نیروی انسانی در ستاد استانی و ستادهای مستقر در شهرستان ها و متناسب ساختن اقدامات اجرایی با تصمیمات ستادی و رده های اجرایی شاهد تحولی مهم در این حوزه بودیم.


رجبی افزود: با مدنظر قرار دادن شرایط بومی منطقه، هماهنگی های بین بخشی و منسجم کردن دوایر و نهادهای موجود در استان شاهد اجرایی شدن بسیاری از دستورالعمل ها و تبیین سیاست گذاری ها بودیم و امید است این مهم در سال 92 نیز با انسجام و هماهنگی بیشتر به پیش رود.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از حضور در انتخابات به عنوان بالاترین معروفات نام برد و خواستار مشارکت حداکثری مردم در این عرصه دشمن شکن شد.
 

رجبی افزود: دشمنان به دنبال نا امن کردن فضای انتخابات و کم رنگ کردن حضور و مشارکت مردم در این عرصه بوده و با تمام توان برای رسیدن به این هدف شوم گام برمی دارند.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: کردستان جزو امن ترین استان های کشور بوده و استان نیز با بهره مندی از تمام امکانات و نیروها برای برگزاری انتخاباتی منظم تر و منسجم تر از انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده است.


پایان پیام/

کد خبر 237977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha