اعزام 300دانشجوی کاشانی به اردوی راهیان نور

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان از اعزام 300 دانشجوی این دانشگاه در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبستان از اصفهان، حمید بذرگر، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: ارتقای بصیرت عمومی و اشاعه فرهنگ ایثار در بین دانشجویان، آشنایی دانشجویان با مناطق عملیاتی و تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های امام راحل و شهدا از اهداف برگزاری این اردوهای فرهنگی اجتماعی است.

 

وی با تاکید بر شناسایی و معرفی شهدا به قشر جوان و تحصیل کرده به عنوان الگوهای واقعی ایثار و مقاومت و شاخصهای عملی رفتار اسلامی، افزود: دانشجویان دانشگاه کاشان در قالب هفت دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی، شلمچه، اروند کنار، طلائیه، فکه، دهلاویه، سد کرخه، هویزه و شهرهای آبادان و اهواز و دیگر مناطق عملیاتی شدند.

 

وی، مراسم قرائت زیارت عاشورا، برپایی نماز جماعت، بیان خاطره گویی توسط راویان دفاع مقدس و راویان تفحص شهدا، توزیع محصولات فرهنگی و تشریح مناطق عملیاتی از جمله برنامه های فرهنگی و معنوی اردوهای راهیان نور است.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان اعزام دانشجویان این دانشگاه تا 23 اسفندماه ماه جاری را خاطر نشان کرد و گفت: بازدید از مناطق عملیاتی یادمان ها و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی از دیگر برنامه های اردوهای راهیان نور است.

 

پایان پیام/

کد خبر 237970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha