6 پایگاه سلامت در استان اصفهان ایجاد می شود

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: به مناسبت سال نو 6 پایگاه سلامت در استان اصفهان مستقر می شود.

غفور راستین، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به طرح نوروزی مرکز 115 استان اصفهان به خبرنگار شبستان گفت: 108پایگاه امدادی در استان اصفهان فعال است که در طول ایام نوروز با آماده باش 100درصدی دارند


وی افزود: به مناسبت سال نو 6 پایگاه سلامت در استان اصفهان ایجاد می شود که این پایگاه ها در پلیس راه دامنه، پلیس راه مبارکه، عوارضی اتوبان کاشان، شرق اصفهان و دو مرکز در باغ فدک و باغ غدیر شهر اصفهان مستقر می شود.


وی بیان داشت: در این ایام 45 بیمارستان، 63 داروخانه شبانه روزی، 28 مرکز همودیالیز، 60 درمانگاه، 20 کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی و 10 مرکز رادیولوژی با تمام قوا به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.


مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان به فوریت های این مرکز در سال جاری اشاره کرد و اذعان داشت: بیش از 13 هزار و 349 مأموریت جاده ای در سطح استان اصفهان صورت گرفته که این میزان ماموریت نسبت به مدت سال قبل رشد 15 درصدی مواجه بوده است.


وی ادامه داد: در 11 ماهه امسال 390 مورد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در کل استان رخ داد که این حادثه با رشد 20 درصدی مواجه بوده که 32 نفر از آن ها جان خود را از دست داده اند.

 

پایان پیام/

کد خبر 237968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha