اجرای طرح خانه بهشتی با محوریت دعوت فرزندان به نماز

مدیر مرکز تخصصی نماز با اشاره به برخی از طرح‌های این مرکز در سال 91 گفت: طرح خانه بهشتی در قالب 4 نشست و با محوریت دعوت فرزندان به نماز در سال جاری اجرا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل با بیان اینکه طرح خانه بهشتی در قالب 4 نشست 4 ساعته برگزار شد به خبرنگار شبستان گفت: این طرح با محوریت دعوت فرزندان به نماز برای خانواده‌ها در برخی از استان‌های کشور اجرا شد.

وی ادامه داد: موانع پایبندی فرزندان به نماز و شیوه‌های تربیت دینی فرزندان از جمله موضوعات طرح خانه بهشتی است.

حجت‌الاسلام کفیل با اشاره به معرفی دیگر طرح‌های این مرکز گفت: طرح معراج یک دوره آموزشی 120 ساعته با موضوع تربیت مربی معارف نماز است که با حضور طلاب زن و مرد برگزار شده است.

مدیر مرکز تخصصی نماز خاطرنشان کرد: طلابی که سطح 2 حوزه علمیه را تمام کرده‌اند پس از گزینش در مراکز استان‌ها در طرح معراج مشارکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در سال 91، 4 دوره از این طرح با حضور 160 طلبه در سراسر کشور برگزار شد.

مدیر مرکز تخصصی نماز ادامه داد: طرح مصباح دوره آموزشی کوتاه‌مدت معارف نماز در قالب 12 ساعت برای ائمه جماعات مدارس آموزش و پرورش برگزار شد.

وی گفت: در سال جاری 42 طرح مصباح با حضور 420 ائمه جماعات برگزار شد.

برگزاری نشست‌های دانش‌آموزی با همکاری ستاد اقامه نماز

حجت‌الاسلام کفیل گفت: نشست‌های دانش‌آموزی با همکاری ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان در سال جاری برگزار شد.

وی ادامه داد: حدود 580 نشست دانش‌آموزی در خانواده از سوی این مرکز در استان‌های زنجان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، هرمزگان و قم برگزار شد.

پایان پیام/


 

کد خبر 237876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha