برگزاری انتخابات باشکوه موجب تثبیت اقتدار ایران در سطح جهانی می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: برگزاری انتخابات باشکوه موجب تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، علی محمد گلستانی فرد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز (22اسفند) در مراسم اختتامیه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: برهم زدن نظم و آرامش در فضای تلاش و خدمتگزاری به مردم در کشور از توطئه ها و کارشکنی ها دشمنان انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه توطئه های دشمنان ذره ای در پیشرفت انقلاب اسلامی اثرگذار نبوده است، افزود: با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم، دشمنان انقلاب و نظام علی رغم بکارگیری تمام توان خود برای ایجاد اخلال در امنیت اجتماعی کشور نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در سال جاری به عنوان امن ترین استان کشور معرفی شده است، اذعان کرد: با توجه به وجود 460 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان امنیت موجود در استان برگرفته از تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی و همچنین تلاش مضاعف نیروهای انتظامی استان است.

 

وی گفت: برگزاری انتخابات با شکوه موجب تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل می شود.

 

گلستانی فرد با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم نیازمند امنیت و آرامش هستند مسئولان باید با اتخاذ تدابیر مناسب و انجام ماموریت های محوله از نقاط شهری تا دورترین نقطه مرز و روستایی برای حفظ امنیت و آرامش مردم تلاش کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 237488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha