آموزش سبک زندگی مسجدی در کانون های فرهنگی وهنری مساجد

معاون آموزش وپژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی وهنری مساجد کشور گفت: آموزش زندگی مسجدی طی سال آینده در راس برنامه های کانون های مساجد قرار می گیرد.

محمد رضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان گفت: در سال 92 آموزش به سبک زندگی مسجدی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد آموزش داده می شود.


وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی براصلاح الگوی سبک زندگی در جامعه، افزود: سبک زندگی مسجدی یکی از بهترین سبک های زندگی است.


جعفری با اشاره به نقش کانون های فرهنگی وهنری مساجد در بین جوانان و نوجوانان، اظهارداشت: کانون های فرهنگی وهنری با داشتن بیش از دو میلیون مخاطب جوان و نوجوان و کادر آموزشی منسجم یکی از بهترین مراکز برای آموزش سبک زندگی مسجدی است.


وی با اشاره به عمق دسیسه های دشمنان در قالب هجمه های فرهنگی و جنگ نرم، عنوان کرد: امروز دشمن با جنگ نرم تصمیم جدی برای تغییر سبک زندگی مسلمانان بخصوص مردم مومن ایران اسلامی دارد.


جعفری تصریح کرد: دشمنان برای دستیابی به اهداف خود همه ابزارها از جمله فضای مجازی، معرفی مدل ها و ماموریت دادن به سران فرقه های انحرافی و معرفی جوامع غربی به عنوان الگوهای دروغین را به کارگرفته است.


وی خاطرنشان کرد: جامعه دینی ما با داشتن الگوهای آسمانی از جمله ائمه هدی (ع) سیره عملی آنان و الگوهای معاصر از جمله امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و دیگر مراجع تقلید، شهدای گرانقدر، ایثارگران و چهره های موفق علمی که همه الگوی مسجدی هستند برای الگو پذیری فرصت های مطلوبی در اختیار دارد.


معاون آموزش وپژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی وهنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: مدیران مسجدی می توانند با شناساندن سبک زندگی این الگوها به نسل جوان و نوجوان جامعه گام بلندی در زمینه تحقق هدف زنگی به سبک مسجدی در جامعه بردارند.


پایان پیام/

کد خبر 237387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha