شهدا یادگاران ایام عزت و شرف هستند

ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران گفت: شهدا یادگاران ایام عزت، شرف و مردانگی و شور عاشقانه در میادین دشوار و هنگامه های طاقت فرسای رویارویی با دشمن بودند.

امیر سرتیپ منصور خمری، ارشد نظامی ارتش در استان های گلستان و مازندران و فرمانده لشکر 30 پیاده گرگان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان گفت: شهدا یادگاران ایام عزت، شرف و مردانگی و شور عاشقانه در میادین دشوار و هنگامه های طاقت فرسای رویارویی با دشمن بودند که سربلندی امروز کشور مرهون خون این قهرمانان واقعی کشور هستند.


وی افزود: امروز سربازان و جوانان وارثان و بازماندگان شهدا به خون خفته اند و ما نیز مسئولیت بزرگ بر عهده داریم و در این برهه خاص باید با بصیرت در دشمن شناسی اول دشمنان را بشناسیم بعد قدم برداریم و حرکتی انجام ندهیم که باعث آب ریختن به آسیاب دشمن شویم و شرمنده شهدا شویم.


خمری با بیان اینکه اگر (22 اسفند) به نام شهدای عزیز مزین شده نباید به این روز اکتفا شود، تصریح کرد: شهیدان در جامعه و در فرهنگ ما زنده هستند نام بلند این عزیزان و یاوران امام (ره) و مقام عظمای ولایت امروز سنبل سربلندی و عزت کشور ما هستند.


فرمانده لشکر 30 پیاده گرگان ادامه داد: شهادت شهیدان همیشه یک نشاط دلنشین، قدسی و بهشتی بوده که عزت این عزیزان به ما عزت دارد.


پایان پیام/

کد خبر 237266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha